Museoa Facebooken
Espainiako museo ofizialen % 43ak sare sozialak erabiltzen dituzte interakzio tresna bezela. Hauen artean, % 80arekin, Facebook da gehien erabiltzen dena. Honen atzetik, Twitter, Blog, Youtube, Flickr eta Delicious agertzen dira.
Hauetatik % 63ak, feeds batzuen bitartez, erabiltzaileek webguneko eguneraketen berri izan dezaten errazten dute. Horrela, erabiltzaileen leialtasuna lortzen dute eta gomendatutako eguneraketeruntz trafikoa sortzen dute.
Horregaitik, erabiltzaileei eta pertsona interesatuei informazioa errezteko eta beraikin hartu-emana bultzatzeko, komunikazio erraminta aproposa dela uste dugu. Gure perfilean (Museo Industria Armera) Museoarekin zerikusia duten berriak, webguneko eguneraketak, kuriositateak eta argazkiak aurkitu daitezke. Animatu gurekin bat egitera!